Novinky 2012/2013
Letní příprava hrou
18.06.2012 10:52Ti z nás, kdo mají telefon schopný přijmout signál GPS (navigace), což není dnes nic neobvyklého, ho můžou využít ke sportovnímu zápolení s ostatními lidmi nebo ve skupince mezi sebou.
Stačí stáhnout aplikaci ENDOMONDO, zaregistrovat se na webu www.endomondo.com a sportovat ;) Při zapnutí aplikace telefon zaznamenává trasu např. jízdy na kole, běhu, inline bruslení, chůze atd. a software na webu výsledky vyhodnocuje včetně prohlídky zdolané trasy na mapě (ujetá vzdálenost, spálené kalorie, průměrná rychlost, nejrychlejší čas na 1 km atd.)
Kdo z nás bude mít najeto před prvním tréninkem nejvíc ? ;)
———
Výsledek schůze
17.06.2012 13:57Na páteční schůzi jsme se sešli ve vysokém počtu a doufáme, že už se všem udělalo dobře ;) Shrneme si výsledky, které jsme ustanovili a odsouhlasili. Bylo jich dost a udělali jsme zase kus práce směrem vpřed.
Vybrali jsme finální design loga a dresů, jejich velikosti a čísla (až na výjimky, kteří na schůzi chyběli), schválili jsme text sponzorské smlouvy, dohodli jsme první společný led a další drobnosti.
Děkujeme a jen tak dál.
———
Úprava loga
05.06.2012 15:59Podle požadavků z poslední schůze bylo finálně upraveno týmové logo (jak je na první pohled vidět ze stránek). Větší exemplář můžete shlédnout v galerii.
Prosím všechny angažované o komentář případně o nějaké další změny, moc času na úpravy už nebude.
P.S. Kresba bruslí je pro mně velice složitá a výsledek by nemusel být stoprocentní, proto myslím, že takové logo, kdy vačice jakoby leze z kruhu ven, je dostačující.
———
Další finanční podpora
29.05.2012 16:29
Dál s úsměvem na tváři,
i ty, Zdendo Koláři,
budem světem šířit zprávu
jak proletáři v Rudém právu,
že sponzoři jsou početní,
když máš skvělou účetní !
Pro všechny, kterým by mohla být výše uvedená rýmovačka nesrozumitelná, si dovoluji vysvětlit, že nová opora týmu na poli organizačním a dokumentovém získala souhlas další společnosti ochotné nás sponzorsky podpořit.
Velmi děkujeme !
———
III. schůze - termín
28.05.2012 18:07Další setkání členů ( III. sjezd ÚV AHCV ) je stanoveno na pátek 15.6. od 20,00 hod jako tradičně v Hospůdce U Křížku v Tajanově.
Prosíme o maximální účast.
viz. kalendář
———
Změny v kádru
26.05.2012 13:09Nedlouho po začátku tmelení klubu se objevují první změny v kádru. Jsou dvě, ta horší je ovšem zahlazena změnou kladnou.
Náš tým opouští (pokud toto slovo lze v jeho případě použít) Turi, jenž dostal nabídku z vyšší soutěže. Přejeme mu hodně úspěchů.
Zároveň je však náš tým posílen vynikajícím obráncem s bohatými zkušenostmi z okresních soutěží, kterého budeme mít tu čest přivítat na příští schůzi. Draftoval jej kdo jiný než náš vysoce ceněný hospodář.
———
Zázemí klubu
21.05.2012 13:02Nejen kvůli všestranným znalostem a kontaktům našeho hospodáře, ale zejména díky jeho komplexnímu zájmu o zajištění chodu a vývoje klubu, máme přislíbené služby vysoce kvalifikované účetní pro správu a vyřizování týmových faktur a podobných dokumentů.
Jako další plus rozšířil zázemí našeho klubu o profesionální zdravotnici, která bude při zápasech připravena ošetřit případná poranění nebo poskytnout nezbytnou pomoc. Doufejme však, že její profese nebude na naše těla potřebná.
Děkujeme a vítáme nové členky ;)
———
Přihláška do ligy
13.05.2012 18:49Náš tým je od minulého týdne předběžně přihlášen do ligy ŠLAH. Po prvním zasedání ligové rady, na které proběhne schválení našich hráčů, budeme oficiálně zapsáni do ligy ŠLAH.
———
Návrh dresu
08.05.2012 13:53Během svátků se nám podařilo vytvořit předběžný (není to žádná profesionální práce) návrh dresu. Logo je zatím podle připomínek ze schůze nezměněno (profík nemá momentálně čas), ale jinak je včetně míst pro reklamu sponzorů atd.
Prosím všechny, kdo patří do týmu, aby buď na fórum nebo na email poslali svoje hodnocení, připomínky, návrhy změn apod.
Návrh je v sekci Fotogalerie.
Díky
———
2. schůze - termín
22.04.2012 11:40Termín druhého sjezdu Ústředního výboru AHC Vačice Klatovy (II. sjezd ÚV AHCV) je stanoven na sobotu 28.4.2012 od 19,00 hod do Hospůdky U Křížku v Tajanově (u Jirky).
viz. kalendář