ZÁVĚR SCHŮZE 10.10.2015

1)      Klub AHC Vačice Klatovy bude pokračovat v sezóně 2015/2016

2)      Za šatnu, kterou má klub pronajatou v útrobách zimáku do 31.3.2016 každý z členů uhradí 400,- Kč splatných do 24.12.2015. Částku jsou povinni uhradit všichni bez ohledu na to, zda si tam věci nechávat chtějí nebo ne.

Podle pravidel zimního stadionu se nemění částka za pronájem ledu s resp. bez dolní šatny.

3)      Ve chvíli, kdy trenér (Pelech, Bělda nebo jimi určení zástupci) zapíská, hráči i brankáři se ukázní a shromáždí se kolem trenéra. Zapískání tedy znamená povel k tichosti.

Kdo tento pokyn nedodrží a bude po zapískání (ne při výkladu, ale po zapískání !) trénink jakkoliv narušovat (střelbou, postrkováním se, debatováním mimo téma nebo jinou podobnou činností), bude vykázán z tréninku a zaplatí pokutu 100,- Kč do klubové kasy.

 

Pokud se někdo tohoto prohřešku dopustí 3x během sezóny, bude potrestán vyloučením z týmu. (podpořeno hlasováním pro 16:0)

ZÁVĚR SCHŮZE 31.7.2015

 

-          Sezónu 2015/2016 nepodpoří sponzoři : Doprovody Begleitung, Hospůdka U Křížku, Autodoprava Václav Janda

-          Z úsporných důvodů se nebudou rozdávat vánoční dárky, klub nebude přispívat ani na zajištění vánoční besídky a rozloučení se sezónou

-          Sezónní poplatky zůstávají stejné jako v sezóně 2014/2015 tj. roční příspěvky členů 2000,- Kč, zápas 100,- Kč, trénink 100,- Kč

-          Platby za zápas se budou nově vybírat před zápasem, nikoli po zápase.

-          Platby za tréninky se hradí striktně první trénink v měsíci (400,- Kč). Prodleva za každý týden prodlení znamená +100,- Kč pokuta do klubové                kasy. Omluvenky za neúčast se přijímají pouze v době před tréninkem, na neomluvené tréninky se nebere zřetel v pozdějším vyúčtování.                      Omluvou se rozumí : nemoc, práce, jiná událost (např. hlídání dětí, dovolená) v čase tréninku.

-          Částka za omluvené tréninky se vrací v následujícím měsíci

-          Členské příspěvky se uhradí v plné výši (2000,- Kč) nejpozději do prvního ligového zápasu. Kdo neuhradí, nebude zapsán na soupisku.

-          Trenér má první a poslední slovo ve výběru hráčů na zápas.

-          Složení tréninkových cvičení určuje výhradně trenér.

-          Při výkladu cvičení nebo jiných informací u tabule budou všichni naslouchat, narušování výkladu jakoukoliv jinou aktivitou je trestáno pokutou                  100,- Kč do klubové kasy.

 

-          Hlavní slovo týkající se chodu týmu má prezident klubu.

TURNAJ - ROZPIS ZÁPASŮ !!!

Jak už jsme si řekli, na turnaji v Dingolfingu budeme spát v hotelu Postbrau. Termín turnaje je 20.-22.3.2015. Zatím máme přihlášky od : Peri, Milda, Jiřin, Milan M., Rajčák, Šozda, Venca J., Smotl, Potok, Váč, Bělda, Mára, Pája, Pelech, Bobeš ml. Pokud by se chtěl ještě někdo přidat, nejlépe obránce, ať se mi urychleně ozve. Díky.

Co se týče časového rozvrhu, zápasy začínají už v PÁTEK a je tedy důležité, aby všichni měli v pátek v práci volno, protože odjíždět z KT se bude hned ráno v 8,00 hod !!!

Rozpis turnajových zápasů si můžete prohlédnout na webových stránkách turnaje ZDE.

Turnaj DINGOLFING - SPANÍ

Abychom se důkladně sjednotili na spaní při turnaji v Dingolfingu, přinášíme informace o cenách hotelů a jejich poloze. Předem sděluji, že nejlevnější hotel, o kterém jsem se zmínil na tréninku, nereaguje na žádost k objednání a tudíž ho již nenabízíme jako jednu z variant.

Na turnaj jedeme v pátek 20.3.2015 a vracet se budeme v neděli 22.3.2015, takže spát budeme dvě noci. Třílůžkové pokoje nabízí pouze Hotel Palko a neboj, Jiřine, jednolůžkové taky mají ;)))

Pod textem naleznete hotelové sazby, mapu, kde jsou hotely umístěny vzhledem k zimáku a zároveň anketu, kterou prosím vyplňte podle toho, který z hotelů každému z Vás vyhovuje. Zároveň, pokud si budete chtít vzít někoho s sebou, napište to do poznámky, ať známe přesný počet lidí. Chtělo by to objednat do konce roku, dokud mají ještě volno.

Na turnaj pojede jako obvykle 15 hráčů, zatím svou účast nahlásili : Milda, Mára, Peri, Jiřin, Rajčák, Šozda, Milan M., Venca J., Potůček, Pelech, Bělda, Bendís, Smotl, Váč, Bobeš ml. (což je zatím 14 + guma).

Díky.

Výběr hotelu Dingolfing

Vyplňte prosím níže uvedené údaje:

Výsledky dotazníku

V této krátké zprávě přinášíme průběžné výsledky ankety, která měla za úkol zjistit, zda většina z nás souhlasí s novým programem týmu AHC Vačice a je ochotná za těchto okolností dál být jeho součástí či nikoliv.

Velice potěšující je, že přes veškeré neshody panující během poslední schůze, nikdo (0) z hlasujících nezvolil možnost "NE". Pouze TŘI (3) odpovídající měli ke své volbě ANO nesouhlasný dodatek a celých ŠESTNÁCT (16) zvolilo odpověď "ANO" bez doplňujících poznámek. Čtyři (4) členové zatím nehlasovali.

Tímto bych tedy rád stvrdil většinový souhlas jako právoplatný a uzavřel toto téma pro příští sezónu.

Věřím, že budeme všichni spokojeni.

Závěr schůze ze dne 26.4.

 

S odkazem na poslední schůzi týmu, která byla velmi plodná a otevřená, ale přesto jsme nebyli schopni zaznamenat konečné stanovisko, je potřeba učinit závěr.

Nejpodstatnějším bodem jednání bylo stanovení směru týmu AHC Vačice v příští sezóně. Nejen pro ty, kteří se schůze nezúčastnili, ale i pro nás ostatní, stručně shrňme, o čem tento bod pojednával.

 

  • Novým členem týmu se stane Jan Benda
  • Trénink, rozdělení hráčů a soupiska do zápasu je čistě na uvážení trenéra
  • Nasazení do zápasů se bude určovat podle faktorů jako jsou - aktuální forma, účast na trénincích, postavení týmu v tabulce atd. Jinými slovy se může stát, že někteří jedinci odehrají více zápasů než ostatní. Rozdělování hráčů do zápasu systémem „ať si všichni zahrají“ již neplatí.

 

Tímto žádám každého člena, aby se v zájmu dobrých výsledků týmu ztotožnil s výše uvedeným programem. Proto prosím, aby všichni vyplnili následující formulář, ve kterém jednoduchým zaškrtnutím „ANO“ či „NE“ potvrdí respektive vyvrátí souhlas s výše uvedeným i svou účast v týmu v další sezóně.

 

Děkuji.

Souhlas / Nesouhlas s týmovým programem

Informace

Sestava 28.10.

27.10.2012 20:27

kompletní lajny :

Milda                   Richie                    Jiřin 

          Čubís                     Venca J.

=================================

Rajčák               Pavel K.                Šozda

             Váč                        Pelech

=================================

Bobeš ml.          Karkula                 Kulík

               Vlčák                 Milan M.

 

GÓLMAN : PEPÍK

Sestava 21.10.

20.10.2012 16:37

                    útoky                               

MILDA            RICHIE            TOMČÁK

RAJČÁK         HOŘČÁK           ŠOZDA

KARKULA       PAVEL K.           KULÍK

 

                   obrany                              

          ČUBÍS              VENCA J.

           VÁČ                PELECH

                   BOBEŠ ml.

 

PŘESILOVKOVÁ FORMACE - ÚTOK

RAJČÁK        HOŘČÁK           PAVEL K.

po tomto složení útoku nastupuje na led následuijící KOMPLETNÍ řada, tj. první.

Sestava 15.10.

14.10.2012 12:44

 

Útoky :

levé křídlo                      centr                        pravé křídlo

RAJČÁK                        RICHIE                        JIŘIN

KARKULA                      HOŘČÁK                      KULÍK

BOBEŠ ml.                    PAVEL K.                      DÝŇA

   

Obrany :

                  WOLFI                      VENCA J.

                  ČUBÍS                       MILAN M.

                  VÁČ                           PELECH

Sestava 7.10.

07.10.2012 00:45

Útoky :

levé křídlo                      centr                        pravé křídlo 

MILDA                        RICHIE                        JIŘIN

ŠOZDA                      HOŘČÁK                      BOBEŠ ml.

RAJČÁK                     PAVEL K.                      KULÍK

   10. útočník : KARKULA (po 1. třetině se prostřídá s Bobšem)

Obrany :

                  Bělda                        Venca J.

                  Čubís                        Milan M.

                  Váč                           Pelech

Zápis schůze ze dne 14.9.

20.09.2012 19:05

 

ZÁPIS SCHŮZE ZE DNE 15.6.2012

 

Místo konání : Hospůdka U křížku, Tajanov

Přítomni : Jirka „Jiřin“ Turner, Ríša „Richie“ Motlík, Zdenda „Rajčák“ Reitmayer, Zdenda „Kulík“ Kolář, Pepík „Pepi“ Chmelík, Michael „Váč“ Hlaváč, Pavel „Čubís“ Čuban, Milan Míšek, Michal „Dýňa“ Pomajzl, Michal „Kurťa“ Kurtinec, Eva „Evík“ Korčíková, Václav „Venca“ Janda, Václav „Tomčák“ Tomek, René „Peri“ Pericat, Venda „Pelech“ Peleška, Petr „Bobeš“ Eiben ml., Mirka „Miri“ Machátová

Omluvili se : Michal „Šozda“ Joza, Milan „Milda“ Štefl, Honza „Vízi“ Vízek, Honza „Bača“ Hořký, Martin „Wolfi“ Vlček, Michal „Karkula“ Kupka

 

1)    Vysvětlení nové možnosti presentování účasti resp. neúčasti na trénincích, zápasech a podobných akcích prostřednictvím Google kalendáře.

2)    Výběr chybějících emailových adres od přítomných.

3)    Schválení designu dresu, předání prvního exempláře účetní Evě jako dárek k narozeninám.

4)    Představení nového systému placení tréninků a zápasů aktivního od 1.9.2012.

5)    Informování zúčastněných o hracím systému základní části (3 kola po 7 zápasech každý s každým), počtu týmů (8), přihlašovacím poplatku (1500,- Kč), hracích dnech, zápisech z utkání pro Klatovský deník a časomíře a jejím vedoucím. Hokejová liga ŠLAH schválila naší soupisku v plném rozsahu.

6)    Seznámení přítomných se zvýšením cen za pronájem stadionu, zápas ŠLAH stojí nově 3350,- Kč včetně úpravy ledu, dvou šaten a časomíry, 800,- Kč za dva rozhodčí a vedoucí časomíry 50,- Kč. Cena za zápas se dělí mezi oba týmy rovným dílem tzn. každý zápas nás bude stát 2100,- Kč.

7)    Hlasování o možnosti gólmanů nastoupit za jiný než náš tým (pravidla povolují 2 týmy). Bylo odsouhlaseno interní pravidlo, že gólmani nesmí startovat za jiný než náš tým v počtu hlasů 16 pro, 0 proti, 1 se zdržel hlasování. Pozn.: Tréninky můžou brankaři absolvovat s libovolným počtem týmů.

8)    Výběr kapitána a dvou asistentů týmu. Kapitánem byl zvolen „Váč“ počtem hlasů 16 pro, 0 proti, 1 se zdržel hlasování, asistenty byli zvoleni „Čubís“ počtem hlasů 17 pro, 0 proti, nikdo se nezdržel a „Richie“ počtem hlasů 16 pro, 0 proti, 1 se zdržel hlasování.

 

Zimní soustředění Železná Ruda - Špičák !!!

20.09.2012 15:54

Za účelem posílení těl, utužení zdraví a zkvalitnění fyzické zdatnosti hráčů našeho týmu připravilo vedení dvoudenní zimní soustředění. Toto bude POVINNÉ, ohlášené s dostatečně velkým předstihem, takže omluvenky se přijímají pouze v nejnutnějších případech v písemné formě podepsané rodiči.

Bude se konat ve dnech 8. - 9 .12. 2012 (sobota - neděle) na Železné Rudě - Špičáku. Jak bylo v úvodu článku zmíněno, přes den půjde o zdokonalení fyzických sil a večer zdokonalíte síly psychické, neboť na všechny z Vás jsou kladeny vysoké nároky a jste pod neustálým tlakem. Právě proto zde, v šumavských horách, aplikujeme pravidlo 5P - Pracovní Přetlak Potřebuje Pořádnou Párty. Ta se uskuteční v Bowling clubu Turner v Železné Rudě, kde máme k zábavě zajištěny dráhy zdarma !

Všichni lyžující nebo snowboardující si vezmou své náčiní s sebou, kdo nemá, v půjčovně na ŽR za mrzký peníz vypůjčí. (Pokud nebude sníh, program bude pozměněn). Ubytování bude zajištěno, každý pouze uhradí příslušný poplatek, který v případě velké skupiny nebude vůbec vysoký.

PŘEDBĚŽNÝ PROGRAM :

SOBOTA 8.12.

7,45 - sraz na klatovském vlakovém nádraží

8,02 - odjezd vlakem směr Železná Ruda

9,15 - 10,30 - příjezd Železná Ruda (eventuálně Špičák, podle domluvy), ubytování + odložení přebytečných krámů

10,30 - 16,00 - sportování na svahu

16,00 - 18,00 - odchod na ubikaci, usušení, vykoupání, převlečení do společenských šatů

18,00 - 18,30 - přesun do Bowling clubu Turner

18,30 - ? - volná zábava

 

NEDĚLE 9.12.

ráno - probuzení, snídaně (event. oběd)

Silní jednici - sportování na svahu

13,30 nebo libovolně - odjezd vlakem směr Klatovy

 

POZNÁMKA : V tomto termínu nebude se tedy konati trénink, pokud bude ohlášen zápas, pokusíme se jej přeložiti na jiný den. V nejakutnějších případech bude soustředění posunuto, změny by byly ohlášeny s dostatečným předstihem.

Tato akce je zaznamenána v kalendáři, pečlivě potvrzujte účast - je to nutné kvůli organizaci !!!

Info z ligové schůze ze dne 9.9

10.09.2012 15:43

Jak už jsme ve veřejné části stránek uvedli, byli jsme pozváni na ligovou schůzi, na které proběhlo seznámení činných orgánů všech týmů a další organizační záležitosti. Je bezpochyby jasné, že i my tato data musíme znát a dopodrobna si je probereme na následující páteční schůzi.

1) Letošní sezóny ŠLAH se zúčastní celkem 8 týmů (AHC Vačice, HC Tango, HC Kinetic, HC Auto Kempf, AHC Čáp auto, HC Nýrsko 2009, HC Tomahawks, HC Vizi auto). Odehrají se 3 kola systémem každý s každým, tzn. v základní části sezóny odehrajeme 21 utkání. Pak by mělo následovat play-off. Hrací dny nejsou z důvodu množství zápasů předem určeny, může to být kterýkoliv den v týdnu podle rozpisu, který vydává Zimák KT. 

2) Naše soupiska byla schválena celkem bez potíží až na jeden zádrhel (nový člen týmu - útočník Honza Hořký, registrovaný player, jenž k nám naskočil přímo z rozjetého vlaku 1. ligy dorostenců), který se podařilo překlenout až po hlasování zástupců týmů. Zdá se tedy, že se nás netýká ani článek f) pravidla č.8 Všeobecných pravidel ŠLAH.

3) Ustanovilo se nové nařízení zakazující gólmanům nastupovat za více než 2 týmy této ligy. Interní pravidla klubu omezující start za více týmů jsou ovšem nadřazena pravidlům ligy a budeme usilovat o vnitřní prosazení zákazu startu za jakýkoliv jiný než domácí mančaft.

4) Město Klatovy a jeho zástupci bez důkladnějšího oznámení zvýšilo ceny pronájmu ledů na zimním stadionu. Vedoucí ligy zatím stále jedná s představiteli zimáku o výhodnější sazbě, výsledek je bohužel zatím nejasný. Současná cena zápasu vzrostla z původních 1900,- na 2100,- za zápas na tým.

5) Vyhlášení výsledků ligy proběhne oficiálním způsobem spojeným s hudbou a bujarými oslavami.

Poplatky za ledovou plochu - systém

27.08.2012 17:29

Na setkání týmové rady, které proběhlo o víkendu se všemi členy představenstva, se mimojiné projednávala i otázka placení ledové plochy resp. její systém.

Objevily se totiž ohlasy, že po rozpočtení celé částky pronájmu stadionu je suma pro jednotlivce příliš vysoká (cca 200,- Kč) a dokonce někteří z členů byli nuceni přestat tréninky z ekonomických důvodů navštěvovat.

Současná situace, kdy zápas je plně hrazen sponzory a tréninky si platí hráči sami, umožňuje hráčům aktivně se účastnit zápasů aniž by pečlivě trénovali, podíleli se na placení ledu za trénink a tím tak podporovali naše ZÁKLADNÍ pravidlo : jeden za všechny, všichni za jednoho. Vedení týmu proto v zájmu tmelení party vydalo nový předpis pro úhradu ledů.

Nový systém spočívá v tom, že sponzoři přispějí částkou 1000,- Kč jak na zápas tak na trénink a účastníci si zbytek peněz uhradí sami. Členové AHC Vačice Klatovy se podělí rovným dílem, ostatní (cizí) hráči zaplatí do 8.9. 150,- Kč, od 8.9. 100,- Kč na hlavu. (pozn. Od 8.9. budou tréninky zkráceny na 1 hodinu).

Příklad : 1 hodina pronájmu ledu od 1.9.2012 stojí 1900,- Kč plus šatna 200,- Kč, celkem 2100,- Kč. Na trénink přijde 16 platících (gólmani naplatí) z toho 12 členů AHC Vačice. 2100 - 1000 (sponzor) = 1100,- Kč - 4x 100 (cizí hráči) = 700,- Kč / 12 členů = 58,4 Kč.

Naprosto stejným způsobem se bude odehrávat placení zápasů, zde ovšem již bez účasti cizích hokejistů. Zápas stojí 2000,- Kč.

Věříme, že tento nový způsob úhrady je pro všechny schůdnější, přijatelnější a zejména účast podporující.

Dres - konečná podoba

07.08.2012 22:00

K prohlédnutí dresu klikni ZDE

 

 

Pojďme si to všichni vzít k srdci, bojovat, neflákat se, snažit se vytěžit z minima maximum a udělat to všechno jeden pro druhýho, sami pro sebe, pro tým.